2022-03-07 15:18:00
Uważasz, że kubek to jeden z najlepszych praktycznych upominków, jakim możesz obdarować, klienta , kontrahenta czy pracownika... i słusznie my też tak myślimy!. Bogata oferta ceramiki reklamowej sprawia, że wahasz się z decyzją, który będzie najlepszy? Szukasz, kubka, który pomoże Ci się wyróżnić na tle innych firm oraz będzie Twoją osobistą wizytówką? Jak najbardziej, rozumiemy Twoje potrzeby, dlatego w tym artykule, skupimy się na kwestiach, które pomogą Ci dokonać właściwego wyboru kubka ceramicznego.
Z naszych obserwacji wynika, iż jednym z podstawowych kryteriów jakimi kierują się klienci przy zakupie naczynia porcelanowego jest identyfikacja wyrobu ceramicznego z profilem działalności przy uwzględnieniu, cech fizycznych produktu, takich jak: pojemność, kolor czy kształt.
Skoro już znamy listę najpopularniejszych naczyń ceramicznych, może nasuwać nam się pytanie?
Nieodzownym elementem kubka jest nadruk, który niejako stanowi ,,wisienkę na torcie". Znakowanie możemy wykonać według osobistych upodobań klienta np bezpośrednio na zewnątrz jak i wewnątrz kubka, na uchu,na dnie kubka, dookoła. Współczesne technologie zdobienia powodują, iż nadruk jest trwale odporny na działania urządzeń mechanicznych takich jak zmywarka .
Do najczęścięj stosowanych technik zdobienia należą;
Pamiętajmy, iż badania naukowe dowodzą, że kubek ceramiczny powiązany ściśle z logotypem reprezentującym określoną markę powoduje, iżświadomość obdarowanego wiąże miłą chwilę z daną firmą. Dlatego warto inwestować w prestiżowe kubki zapakowane w pudełku z okienkiem, których design o wysokim standardzie wyraża szacunek do człowieka oraz pokazuje wartości z którymi się identyfikujesz.
Miłym akcentem jest zakupienie wraz z kubkiem kawy czy herbaty z Twoim spersonalizowanym hasłem w ładnym opakowaniu. Taki zestaw działa na wszystkie zmysły - wzroku - skojarzenie prezentu niczym na Święta Bożego Narodzenia, smaku pysznej herbaty, zapachu świeżo zrobionej kawy oraz ciepła po wypiciu pysznego napoju.
Jesteśmy zwolennikami, by przygotowywać w taki sposób prezenty biznesowe, by wywoływały pozytywne emocje, skojarzenia, cieszyły one osoby obdarowane, były użyteczne, a to powodowało wzmacnianie relacji pomiędzy ludźmi. To wszystko może mieć wpływ na potencjalny wzrost świadomości danej marki, lojalności, lepszego postrzegania danej firmy czy współpracy, a co za tym ma wpływ pośredni a nieraz bezpośredni wpływ na wzrost sprzedaży.
Jeśli szukacie ekspertów, którzy na rynku rozwijają się od 2008 roku, robią gadżety dla firm z pasją, zapraszamy do kontaktu z nami.