x Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.

Kredki 82 produktów

na stronę
Pokaż 1 - 60 z 82
Pokaż 1 - 60 z 82

Kredki biurowe

Pomimo że kredki z pewnością nie są pierwszą rzeczą, jaka przychodzi do głowy, gdy zastanawiamy się, czym wspomóc promowanie firmy, to jednak są opłacalną i trafioną inwestycją. Przede wszystkim, łatwo je rozprowadzić – większość osób wśród klientów ma dzieci, pracownicy firmy mają dzieci, goście odwiedzając stoisko na tagach również, a i przy współorganizowaniu imprez dla najmłodszych, dobrze je mieć pod ręką.

Kredki reklamowe w prosty sposób wspomagają wizualną promocję firmy, pozwalając osobom jej nie znającym, poznać logo przedsiębiorstwa. A jak pokazują badania psychologiczne, częściej wybieramy produkty firm, których logo skądś kojarzymy, nawet jeżeli nie jesteśmy sobie wstanie przypomnieć, gdzie je widzieliśmy. Dużo łatwiej nam zaufać markom, których przekaz do nas dociera, nawet w tak niewinny sposób, niż tym, o których nigdy nie słyszeliśmy.

Taki niecodzienny zestaw dla najmłodszych pracuje także na ocieplenie wizerunku, co jest szczególnie istotne, gdy zależy nam, by firma była kojarzona jako przyjazna i otwarta dla klienta. Kredki z logo pokazują, że pracownicy firmy nie myślą tylko o zyskach, ale usiedli i zastanowili się, co mogłoby sprawić radość maluchom. A dzieci uwielbiają rysować i chwalić się swoimi rysunkami, więc dlaczego nie miałyby tworzyć swoich arcydzieł za pomocą kredek z logo Państwa firmy?

Kolejnym równie efektywnym, a rzadko rozważanym gadżetem są ołówki reklamowe z nadrukiem. Używane bez przerwy, jednak dziwnym trafem dużo mniej popularne od długopisów. A przecież rozdawany w zestawie z długopisem, czy piórem, ołówek z logo firmy będzie prezentował się profesjonalnie i z pewnością mile zaskoczy pracowników oraz klientów. Czasem do pozytywnego wyróżnienia się na tle innych, nie trzeba wiele, wystarczy mały dodatek, który z jednej strony jest powszechnie używany, a z drugiej, nie tak oczywisty w wykorzystaniu jako materiał marketingowy.