Piotr Strzyżewski - partner w rozwoju strategicznym [DOBRZE, ŻE DZIAŁASZ]

Wojciech Wrociński

2022-01-19 12:33:00

Piotr Strzyżewski - partner w rozwoju strategicznym [DOBRZE, ŻE DZIAŁASZ]

Zapytaliśmy Piotra Strzyżewskiego o to, w jaki sposób jego firma sprawia, że świat jest lepszym miejscem. W tym artykule rozmawiamy o wartościach, lekcjach i prezentach biznesowych :)

Z radością przedstawiamy Wam pierwszego bohatera naszego cyklu "Dobrze, że działasz". W jego ramach, chcemy Wam przedstwiać przedsiębiorców, którzy poporzez swoje usługi przyczyniają się do tego, aby świat był lepszym miejscem.

Taką osobą jest Piotr Strzyżewski. 

Piotr pomaga szefom, Liderom i Właścicielom dowieźć i zwiększyć wyniki firmy, poprzez lepsze zarządzanie, wyższą sprzedaż, rozwój strategiczny, projektowy i procesowy oraz przez podniesienie morale i komunikacji ludzi w zespole.

Zobaczcie, w jaki sposób to robi :)  

Piotr Strzyżewski
 

1. Jaka jest misja i wartości, którymi się kierujesz prowadząc firmę/organizację?

Widzę w ludziach duży potencjał, talenty. Widzę, że nie wiele potrzeba, aby zaczęli na nowo marzyć, działać i tworzyć efektywnie i z pasją. Moją wartością jest, aby jako Lider sprawiać, żeby ludziom chciało się chcieć. Żeby czuli się nie do zatrzymania, napędzani wewnętrzną mocą automotywacji.

Ważny jest dla mnie życiowy optymizm, wiara, w to, że ludzie urodzili się po to aby wygrywać w życiu.

Uwalniam ich ograniczenia, aby sobie o tym przypomnieli, a Liderzy, żeby potrafili tworzyć Zdrowe Organizacje, w których ludzie rozwijają się, mogą pokazać siebie i doskonalą się i dobrze bawią, robiąc to co kochają.

2. Jakie problemy ludzi rozwiązujesz/jak pomagasz?

Pomagam im poczuć moc, wprowadzić wyższe standardy. Usprawniam komunikację, buduję atmosferę szczerości i zaufania. Odkładamy na bok oceny, a stawiamy na bardzo zdrowe relacje. Wtedy zespoły zaczynają wygrywać w życiu i biznesie. Ludzie zaczynają czuć się ważni, czują, że to co robią jest doniosłe i ważne oraz wiedzą jak zmierzą swój sukces.

Podnoszę ich stan emocjonalny, wiarę w sukces.

Każdy zespół, który wygrywa, wygrywa dlatego, że czuje energię wygranej, widzi jasno cel i się z nim mocno utożsamia. Każdy rośnie. Pomagam w firmach i w życiu, aby ludzie przypomnieli sobie o najważniejszych wartościach, które budują ich energię do działania i automotywację.

3. Jakie są największe sukcesy firmy/organizacji?

Sukcesem jest dla mnie, kiedy cała organizacja się zmienia. Zaczyna wierzyć w to co robi. Zaczyna komunikować się szczerze i otwarcie. Przy stole biznesowym rodzi się pasja i nowe pomysły, nowa energia do działania.

Sukcesem jest dla mnie to, że pasję przekładamy na realny sukces biznesowy mierzony w konkretnych liczbach.

W roku 2021 prowadziłem 80 projektów dla 36 firm głównie z Wielkopolski.

Dla mnie największy sukces jest wtedy, kiedy czuję transformację w ludziach, nową energię i zmianę myślenia i działania w całej organizacji, kiedy zaczynamy szukać rozwiązań zamiast problemów, kiedy cała nasza energia grupy skupia się na tym jak możemy wygrać w biznesie i jak urosnąć jako ludzie.

Logo Piotr Strzyżewski
4. Jakie lekcje biznesowe wyciągnąłeś/aś dotychczas i co byś przekazał/a ludziom rozpoczynającym swoją drogę w biznesie?

Najważniejszą rzeczą dla Lidera jest zrozumieć co naprawdę napędza ludzi do działania. Jak działa umysł? Jakimi prawami rządzi się grupa i interakcje między ludźmi? Co powoduje, że ludziom zaczyna się chcieć? Jak wdrożyć wyższy standard działania i jak sprawić, aby ludzie chcieli go stale udoskonalać? Jak dać ludziom w pracy poczucie pasji, pracy zgodnie z talentami, jak dać poczucie, że tworzą coś znacznie większego niż oni sami.

Wtedy bycie Liderem i prowadzenie biznesu zaczyna być świetną przygodą, okazją do doskonalenia oraz okazją do budowy trwałych relacji na lata – pomyśl tylko, w pracy z tymi samymi ludźmi spędzasz zwykle połowę swojego czasu kiedy nie śpisz i zwykle pracujesz kilka lat.

Warto aby byli to ludzie, z którymi chcesz spędzać czas, nie możesz się doczekać kolejnego projektu i kolejnego dnia. I uwierz, to jest możliwe, to tylko kwestia Twojej decyzji. I kilku prostych narzędzi oraz ogromnej szczerości samemu ze sobą. Co chcę zbudować i jakie są moje prawdziwe wartości…
Pytanie, co Ty wybierzesz?

5. Co myślisz o prezentach biznesowych w postaci gadżetów reklamowych?

Uwielbiam prezenty i sam je często robię. Dbam o to, aby były unikalne, wyjątkowe, nie powtarzalne (krótkie serie, lokalni dostawcy), bardzo dopasowane pod pasje i wartości Obdarowywanego. Uwielbiam też jak prezent jest konsumowany długo (coś z czym masz kontakt kilka razy lub przynajmniej kilka godzin) i angażuje jak najwięcej zmysłów (zapach, dotyk, smak i aromat, pozytywne emocje).

----

Piotrze, ogromnie dziękujemy Ci za Twoje słowa. Dobrze, że jesteś.

Dobrze, że działasz!

Z szacunkiem,

Wojciech Wrociński, uwielbiający ludzi, dawanie wartości innych, w tym prezenty biznesowe od 2008 roku.

Poprzedni
Następny artykuł
2024-11-15

Eleganckie Upominki VIP – Ekskluzywne Prezenty, Które Zachwycą Twoich Kluczowych Klientów

Ekskluzywne prezenty dla lekarzy to doskonały sposób na okazanie wdzięczności lub budowanie relacji...

Czytaj więcej 
2024-11-14

Eleganckie Upominki VIP – Ekskluzywne Prezenty, Które Zachwycą Twoich Kluczowych Klientów

Eleganckie upominki VIP to idealny sposób na docenienie kluczowych klientów i partnerów biznesowych....

Czytaj więcej 
2024-11-14

Innowacyjne gadżety w strategiach marketingowych – Przegląd najnowszych trendów i ich zastosowania w

Poznaj najnowsze trendy w gadżetach reklamowych, które zmieniają sposób budowania marki i relacji z...

Czytaj więcej 
2024-11-13

Odzież Reklamowa a Dress Code: Jak Zbudować Spójny i Profesjonalny Wizerunek Firmy

Odzież firmowa i dress code to kluczowe elementy budowania profesjonalnego wizerunku firmy. Dzięki ubraniom...

Czytaj więcej 
2024-11-12

Jakie Reklamowe Prezenty Świąteczne dla Firm Warto Zamówić w Tym Roku?

Święta to idealny czas, by zacieśnić relacje z klientami i partnerami biznesowymi poprzez reklamowe...

Czytaj więcej 
2024-11-08

5 Najczęściej Popełnianych Błędów przy Wyborze Gadżetów Reklamowych – Jak Ich Unikać?

Wybór gadżetów reklamowych może mieć ogromny wpływ na wizerunek marki – ale tylko, jeśli unika się...

Czytaj więcej 
2024-11-07

Skuteczny Marketing przez Gadżety Reklamowe: Dobierz Prezent do Grupy Docelowej

Dobór odpowiednich gadżetów reklamowych do grupy docelowej to klucz do skutecznego marketingu. Sprawdź,...

Czytaj więcej 
2024-11-07

Rewolucja w notowaniu: Poznaj karteczki elektrostatyczne – kreatywne narzędzie do organizacji!

Karteczki elektrostatyczne to nowoczesne notatki bez kleju, które przywierają do różnych powierzchni za...

Czytaj więcej 
2024-11-06

Jakie Gadżety Reklamowe Najczęściej Wybierają Firmy na Święta? Bestsellerowa Lista

Odkryj, jakie gadżety reklamowe na święta cieszą się największą popularnością wśród firm w 2024...

Czytaj więcej 
2024-11-05

Świąteczne Prezenty dla Firm a Odliczenie VAT – Co Jest Kosztem Firmy?

Święta to świetna okazja, by wzmocnić relacje z klientami, partnerami biznesowymi i pracownikami. Jednak...

Czytaj więcej 

Reklamowy gadżet wykorzystuje pliki cookie w celach statystycznych, funkcjonalnych, oraz do personalizacji reklam. Klikając „akceptuję” wyrażają Państwo zgodę na użycie wszystkich plików cookie. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, prosimy o zmianę ustawień lub opuszczenie serwisu. Aby dowiedzieć się więcej, prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Cookies. Dowiedz się więcej..

Akceptuję Ustawienia cookies

Ustawienia cookies

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas poruszania się po witrynie. Spośród nich pliki cookie, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny. Używamy również plików cookie stron trzecich, które pomagają nam analizować i rozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na wygodę przeglądania.