Jakie gadżety dla pracowników są na fali?

2021-07-23 13:17:00

Jakie gadżety dla pracowników są na fali?

Jedną z rzeczy, która łączy pracowników z pracodawcami to chęć bycia docenionym. Każdy człowiek niezależnie od wychowania, wykształcenia, pochodzenia lub stylu życia pragnie docenienia. Można, a nawet należy robić to nie tylko poprzez premie, ale także za pomocą gadżetów.

Jedną z rzeczy, która łączy pracowników z pracodawcami to chęć bycia docenionym. Każdy człowiek niezależnie od wychowania, wykształcenia, pochodzenia lub stylu życia pragnie docenienia. Można, a nawet należy robić to nie tylko poprzez premie, ale także za pomocą gadżetów.

Gadżety musi wywierać emocje 

Gadżet dla pracownika służy nie tylko celu docenienia, pogratulowania czy też podziękowania mu za trwającą współpracę, to też idealna promocja Twojej marki wśród potencjalnych klientów. Niezależnie od tego, w jakim celu obdarowano pracownika gadżetem, należy dołożyć wszelkich starań, aby prezent wywołał w nim pozytywne emocje. Dlaczego jest to tak ważne? 

Ponieważ tylko wtedy pracownik poczuje się szczerze doceniony. Dodatkowo będzie chętnie korzystał z gadżetu lub umieści go w widocznym miejscu. Innymi słowy, wyłącznie wywołując emocje, można osiągnąć zamierzony cel. Tak więc jakie gadżety działają na emocje?

Podarunek dopasowany indywidualnie

Reklamowy gadżet, który będzie indywidualnie dopasowany do pracownika to strzał w dziesiątkę. Oczywiście nie chodzi o umieszczenie jego imienia i nazwiska na prezencie. Najważniejsze jest to, aby pokazał, że pracodawca wie coś na temat pracownika! Dzięki temu poczuje się on wyróżniony z tłumu, a podarunek zapadnie w pamięci.

Przykładowo, jeżeli Twój pracownik często podróżuje, obdaruj go np. praktycznym adapterem podróżnym z logo Twojej firmy. Z kolei reklamowy gadżet w postaci np. zestawu do jogi sprawdzi się, jeżeli widzisz, że pracownik dba o swoją sylwetkę i traktuje to poważnie. Z kolei, gdy widzisz osobę chodzącą z dużym pękiem kluczy, pomyśl nad obdarowaniem go praktycznym organizerem do kluczy. 

Tak naprawdę reklamowy gadżet za kilkanaście lub kilkadziesiąt złotych wywoła więcej pozytywnych słów o firmie niż zwykła premia. Pod warunkiem, że upominek będzie naprawdę spersonalizowany! 

Co zrobisz, gdy nie wiesz jak dopasować prezent?

Może się zdarzyć, że będzie obdarowywał większą grupę pracowników lub osobę, o której prawie nic nie wiesz. Jeżeli nie ma możliwości dowiedzenia się, jaki rodzaj prezentu mógłby sprawić największą radość, to koniecznie trzeba postawić na praktyczność!

Gadżety, które nie będą spersonalizowane i nie będą praktyczne, przyniosą efekt przeciwny do oczekiwanego. Do praktycznych gadżetów zaliczyć można m.in. elegancki portfel, pojemny power bank, czy też etui na karty RFID, jeżeli pracownik używa kilku takich kart.

Dopasowane do okazji

Dobrze, żeby gadżety reklamowe były nie tylko spersonalizowane, ale także dobrze dobrane do okazji. Przywitanie nowego pracownika, ważna rocznica w firmie, czy też odejście pracownika to ważne chwile, w których warto sięgnąć po nieco inne gadżety. Nowego pracownika warto przywitać np. kubkiem imiennym, który natychmiast pomoże nowej osobie poczuć się członkiem zespołu. Jeżeli gadżet będzie wręczany z okazji rocznicy w pracy warto pomyśleć np. nad stylową teczką konferencyjną lub skórzanym portfolio. 

Czy logo firmy jest konieczne? 

Logo firmy na gadżecie reklamowym nie zawsze jest konieczne. Oczywiście, jeżeli Twoim celem nie jest zwiększenie świadomości marki poprzez darmowe gadżety reklamowe, a jedynie docenienie pracownika. W przeciwnym wypadku warto zastanowić się, jak naturalnie wkomponować logo na gadżecie.

Poprzedni
Następny artykuł
2025-12-15

Personalizowane gadżety reklamowe – dlaczego warto inwestować w indywidualny projekt?

Personalizowane gadżety reklamowe to skuteczne narzędzie budowania rozpoznawalności marki. Dzięki...

Czytaj więcej 
2025-12-12

Gadżety firmowe, które pokochali pracownicy – inspiracje z życia

Gadżety firmowe potrafią realnie wpłynąć na motywację i zaangażowanie zespołu. W artykule znajdziesz...

Czytaj więcej 
2025-12-11

Trendy w gadżetach reklamowych 2026 – co będzie modne i skuteczne?

Trendy w gadżetach reklamowych 2026 skupiają się na innowacyjności, ekologii i personalizacji,...

Czytaj więcej 
2025-12-11

Świąteczne gadżety reklamowe – przewodnik, który co roku ratuje marketingowców

Szukasz pomysłów na skuteczne gadżety świąteczne, które wyróżnią Twoją markę? Ten przewodnik to...

Czytaj więcej 
2025-12-10

5 świątecznych hitów sprzedażowych wśród gadżetów reklamowych

Gadżety reklamowe święta 2025 to idealny sposób na budowanie relacji i wzmocnienie wizerunku firmy w...

Czytaj więcej 
2025-12-09

Niezawodne zestawy piśmiennicze z logo Twojej firmy – elegancja i praktyczność w jednym

Niezawodne zestawy piśmiennicze to elegancki sposób na wyróżnienie marki i budowanie trwałych relacji z...

Czytaj więcej 
2025-12-08

Zimowe upominki firmowe – praktyczne i stylowe gadżety dla klientów

Zimowe upominki firmowe to doskonały sposób, by ocieplić relacje z klientami i wyróżnić swoją markę w...

Czytaj więcej 
2025-12-05

Jakie prezenty wybrać na wigilię firmową? Przewodnik dla działów HR i marketingu

Planujesz prezenty na wigilię firmową i nie wiesz, co wybrać? Ten przewodnik pomoże działom HR i...

Czytaj więcej 
2025-12-04

Upominkowe zestawy do pisania – klasyka, która buduje wizerunek

Upominkowe zestawy do pisania z logo to połączenie elegancji, funkcjonalności i skutecznego brandingu....

Czytaj więcej 

Reklamowy gadżet wykorzystuje pliki cookie w celach statystycznych, funkcjonalnych, oraz do personalizacji reklam. Klikając „akceptuję” wyrażają Państwo zgodę na użycie wszystkich plików cookie. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, prosimy o zmianę ustawień lub opuszczenie serwisu. Aby dowiedzieć się więcej, prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Cookies. Dowiedz się więcej..

Akceptuję Ustawienia cookies

Ustawienia cookies

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas poruszania się po witrynie. Spośród nich pliki cookie, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny. Używamy również plików cookie stron trzecich, które pomagają nam analizować i rozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na wygodę przeglądania.