Jakie gadżety dla pracowników są na fali?

2021-07-23 13:17:00

Jakie gadżety dla pracowników są na fali?

Jedną z rzeczy, która łączy pracowników z pracodawcami to chęć bycia docenionym. Każdy człowiek niezależnie od wychowania, wykształcenia, pochodzenia lub stylu życia pragnie docenienia. Można, a nawet należy robić to nie tylko poprzez premie, ale także za pomocą gadżetów.

Jedną z rzeczy, która łączy pracowników z pracodawcami to chęć bycia docenionym. Każdy człowiek niezależnie od wychowania, wykształcenia, pochodzenia lub stylu życia pragnie docenienia. Można, a nawet należy robić to nie tylko poprzez premie, ale także za pomocą gadżetów.

Gadżety musi wywierać emocje 

Gadżet dla pracownika służy nie tylko celu docenienia, pogratulowania czy też podziękowania mu za trwającą współpracę, to też idealna promocja Twojej marki wśród potencjalnych klientów. Niezależnie od tego, w jakim celu obdarowano pracownika gadżetem, należy dołożyć wszelkich starań, aby prezent wywołał w nim pozytywne emocje. Dlaczego jest to tak ważne? 

Ponieważ tylko wtedy pracownik poczuje się szczerze doceniony. Dodatkowo będzie chętnie korzystał z gadżetu lub umieści go w widocznym miejscu. Innymi słowy, wyłącznie wywołując emocje, można osiągnąć zamierzony cel. Tak więc jakie gadżety działają na emocje?

Podarunek dopasowany indywidualnie

Reklamowy gadżet, który będzie indywidualnie dopasowany do pracownika to strzał w dziesiątkę. Oczywiście nie chodzi o umieszczenie jego imienia i nazwiska na prezencie. Najważniejsze jest to, aby pokazał, że pracodawca wie coś na temat pracownika! Dzięki temu poczuje się on wyróżniony z tłumu, a podarunek zapadnie w pamięci.

Przykładowo, jeżeli Twój pracownik często podróżuje, obdaruj go np. praktycznym adapterem podróżnym z logo Twojej firmy. Z kolei reklamowy gadżet w postaci np. zestawu do jogi sprawdzi się, jeżeli widzisz, że pracownik dba o swoją sylwetkę i traktuje to poważnie. Z kolei, gdy widzisz osobę chodzącą z dużym pękiem kluczy, pomyśl nad obdarowaniem go praktycznym organizerem do kluczy. 

Tak naprawdę reklamowy gadżet za kilkanaście lub kilkadziesiąt złotych wywoła więcej pozytywnych słów o firmie niż zwykła premia. Pod warunkiem, że upominek będzie naprawdę spersonalizowany! 

Co zrobisz, gdy nie wiesz jak dopasować prezent?

Może się zdarzyć, że będzie obdarowywał większą grupę pracowników lub osobę, o której prawie nic nie wiesz. Jeżeli nie ma możliwości dowiedzenia się, jaki rodzaj prezentu mógłby sprawić największą radość, to koniecznie trzeba postawić na praktyczność!

Gadżety, które nie będą spersonalizowane i nie będą praktyczne, przyniosą efekt przeciwny do oczekiwanego. Do praktycznych gadżetów zaliczyć można m.in. elegancki portfel, pojemny power bank, czy też etui na karty RFID, jeżeli pracownik używa kilku takich kart.

Dopasowane do okazji

Dobrze, żeby gadżety reklamowe były nie tylko spersonalizowane, ale także dobrze dobrane do okazji. Przywitanie nowego pracownika, ważna rocznica w firmie, czy też odejście pracownika to ważne chwile, w których warto sięgnąć po nieco inne gadżety. Nowego pracownika warto przywitać np. kubkiem imiennym, który natychmiast pomoże nowej osobie poczuć się członkiem zespołu. Jeżeli gadżet będzie wręczany z okazji rocznicy w pracy warto pomyśleć np. nad stylową teczką konferencyjną lub skórzanym portfolio. 

Czy logo firmy jest konieczne? 

Logo firmy na gadżecie reklamowym nie zawsze jest konieczne. Oczywiście, jeżeli Twoim celem nie jest zwiększenie świadomości marki poprzez darmowe gadżety reklamowe, a jedynie docenienie pracownika. W przeciwnym wypadku warto zastanowić się, jak naturalnie wkomponować logo na gadżecie.

Poprzedni
Następny artykuł
2025-04-16

Jak dopasować gadżet reklamowy do branży? Praktyczny poradnik

Praktyczny poradnik dla firm, które chcą skutecznie promować swoją markę za pomocą gadżetów...

Czytaj więcej 
2025-04-15

Gadżety reklamowe w kampaniach outdoorowych – czy to się opłaca?

Jeśli zastanawiasz się, jak w prosty i skuteczny sposób wyróżnić się w tłumie, koniecznie przeczytaj...

Czytaj więcej 
2025-04-15

Motywacja w butelce – bidon z miarką, który mówi: pij!

Szukasz sposobu na lepsze nawodnienie i skuteczną promocję marki? W tym artykule odkryjesz, dlaczego bidon...

Czytaj więcej 
2025-04-14

Najlepsze gadżety pod nadruk full print – pomysły, inspiracje i wskazówki

Szukasz pomysłu na efektowną promocję swojej marki? Odkryj świat gadżetów reklamowych z nadrukiem full...

Czytaj więcej 
2025-04-14

Zostaw po sobie dobre wrażenie – TOP gadżety reklamowe dla firm deweloperskich

Zadbaj o wizerunek marki i relacje z klientami! Dowiedz się, jakie gadżety reklamowe dla firm...

Czytaj więcej 
2025-04-11

Nie tylko długopisy – 10 nietypowych gadżetów reklamowych, które robią wrażenie

Poznaj 10 nietypowych gadżetów reklamowych, które skutecznie przyciągają uwagę klientów. Sprawdź, co...

Czytaj więcej 
2025-04-10

Jak wykorzystać gadżety reklamowe na targach branżowych w 2025 roku, by przyciągnąć tłumy?

Targi branżowe w 2025 roku to świetna okazja do promocji firmy – ale jak wyróżnić się w tłumie?...

Czytaj więcej 
2025-04-09

Kręć kilometry z reklamą Twojej firmy – gadżety rowerowe z logo w akcji!

Zastanawiasz się, jak skutecznie promować swoją markę w sposób ekologiczny i nowoczesny? Postaw na...

Czytaj więcej 
2025-04-09

Gadżety reklamowe zero waste – jak promować firmę i dbać o planetę?

Dowiedz się, jak wykorzystać gadżety reklamowe zero waste do skutecznej promocji firmy i budowania...

Czytaj więcej 
2025-04-08

Jak Mierzyć Skuteczność Gadżetów Reklamowych w Twojej Strategii Marketingowej?

Nie zgaduj – mierz! Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak skutecznie analizować efekty swoich...

Czytaj więcej 

Reklamowy gadżet wykorzystuje pliki cookie w celach statystycznych, funkcjonalnych, oraz do personalizacji reklam. Klikając „akceptuję” wyrażają Państwo zgodę na użycie wszystkich plików cookie. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, prosimy o zmianę ustawień lub opuszczenie serwisu. Aby dowiedzieć się więcej, prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Cookies. Dowiedz się więcej..

Akceptuję Ustawienia cookies

Ustawienia cookies

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas poruszania się po witrynie. Spośród nich pliki cookie, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny. Używamy również plików cookie stron trzecich, które pomagają nam analizować i rozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na wygodę przeglądania.