Jakie gadżety dla pracowników są na fali?

2021-07-23 13:17:00

Jakie gadżety dla pracowników są na fali?

Jedną z rzeczy, która łączy pracowników z pracodawcami to chęć bycia docenionym. Każdy człowiek niezależnie od wychowania, wykształcenia, pochodzenia lub stylu życia pragnie docenienia. Można, a nawet należy robić to nie tylko poprzez premie, ale także za pomocą gadżetów.

Jedną z rzeczy, która łączy pracowników z pracodawcami to chęć bycia docenionym. Każdy człowiek niezależnie od wychowania, wykształcenia, pochodzenia lub stylu życia pragnie docenienia. Można, a nawet należy robić to nie tylko poprzez premie, ale także za pomocą gadżetów.

Gadżety musi wywierać emocje 

Gadżet dla pracownika służy nie tylko celu docenienia, pogratulowania czy też podziękowania mu za trwającą współpracę, to też idealna promocja Twojej marki wśród potencjalnych klientów. Niezależnie od tego, w jakim celu obdarowano pracownika gadżetem, należy dołożyć wszelkich starań, aby prezent wywołał w nim pozytywne emocje. Dlaczego jest to tak ważne? 

Ponieważ tylko wtedy pracownik poczuje się szczerze doceniony. Dodatkowo będzie chętnie korzystał z gadżetu lub umieści go w widocznym miejscu. Innymi słowy, wyłącznie wywołując emocje, można osiągnąć zamierzony cel. Tak więc jakie gadżety działają na emocje?

Podarunek dopasowany indywidualnie

Reklamowy gadżet, który będzie indywidualnie dopasowany do pracownika to strzał w dziesiątkę. Oczywiście nie chodzi o umieszczenie jego imienia i nazwiska na prezencie. Najważniejsze jest to, aby pokazał, że pracodawca wie coś na temat pracownika! Dzięki temu poczuje się on wyróżniony z tłumu, a podarunek zapadnie w pamięci.

Przykładowo, jeżeli Twój pracownik często podróżuje, obdaruj go np. praktycznym adapterem podróżnym z logo Twojej firmy. Z kolei reklamowy gadżet w postaci np. zestawu do jogi sprawdzi się, jeżeli widzisz, że pracownik dba o swoją sylwetkę i traktuje to poważnie. Z kolei, gdy widzisz osobę chodzącą z dużym pękiem kluczy, pomyśl nad obdarowaniem go praktycznym organizerem do kluczy. 

Tak naprawdę reklamowy gadżet za kilkanaście lub kilkadziesiąt złotych wywoła więcej pozytywnych słów o firmie niż zwykła premia. Pod warunkiem, że upominek będzie naprawdę spersonalizowany! 

Co zrobisz, gdy nie wiesz jak dopasować prezent?

Może się zdarzyć, że będzie obdarowywał większą grupę pracowników lub osobę, o której prawie nic nie wiesz. Jeżeli nie ma możliwości dowiedzenia się, jaki rodzaj prezentu mógłby sprawić największą radość, to koniecznie trzeba postawić na praktyczność!

Gadżety, które nie będą spersonalizowane i nie będą praktyczne, przyniosą efekt przeciwny do oczekiwanego. Do praktycznych gadżetów zaliczyć można m.in. elegancki portfel, pojemny power bank, czy też etui na karty RFID, jeżeli pracownik używa kilku takich kart.

Dopasowane do okazji

Dobrze, żeby gadżety reklamowe były nie tylko spersonalizowane, ale także dobrze dobrane do okazji. Przywitanie nowego pracownika, ważna rocznica w firmie, czy też odejście pracownika to ważne chwile, w których warto sięgnąć po nieco inne gadżety. Nowego pracownika warto przywitać np. kubkiem imiennym, który natychmiast pomoże nowej osobie poczuć się członkiem zespołu. Jeżeli gadżet będzie wręczany z okazji rocznicy w pracy warto pomyśleć np. nad stylową teczką konferencyjną lub skórzanym portfolio. 

Czy logo firmy jest konieczne? 

Logo firmy na gadżecie reklamowym nie zawsze jest konieczne. Oczywiście, jeżeli Twoim celem nie jest zwiększenie świadomości marki poprzez darmowe gadżety reklamowe, a jedynie docenienie pracownika. W przeciwnym wypadku warto zastanowić się, jak naturalnie wkomponować logo na gadżecie.

Poprzedni
Następny artykuł
2025-11-13

Świąteczna świeczka z duszą – drobny gest, który rozgrzewa serca

Elegancka świeczka świąteczna z personalizacją to drobny upominek, który wprowadza magiczny klimat i...

Czytaj więcej 
2025-11-12

Mały budżet, wielki efekt – gadżety do 30 zł, które działają

Masz ograniczony budżet, a chcesz zrobić dobre wrażenie? Zobacz, jak gadżety reklamowe do 30 zł mogą...

Czytaj więcej 
2025-11-07

Kubki promujące Twoją firmę: jak je zaprojektować, by działały?

Chcesz, by Twoja firma była zapamiętywana przy każdej filiżance kawy? Dobrze zaprojektowane kubki...

Czytaj więcej 
2025-11-06

Gadżety do domu – praktyczny sposób na promocję Twojej marki

Szukasz sposobu, by Twoja marka była obecna w codziennym życiu klienta? Gadżety do domu to praktyczne i...

Czytaj więcej 
2025-11-05

Zestaw prezentowy na święta Bożego Narodzenia – idealny upominek firmowy z klasą

Szukasz pomysłu na elegancki zestaw prezentowy na święta Bożego Narodzenia dla pracowników lub...

Czytaj więcej 
2025-11-04

Prezenty, które łączą – jak wybrać najlepsze upominki firmowe?

Szukasz pomysłu na upominki, które naprawdę robią wrażenie? W tym artykule odkryjesz, jak wybierać...

Czytaj więcej 
2025-11-03

Różnorodność gadżetów medycznych w branży zdrowia

Szukasz skutecznego sposobu na promocję gabinetu, apteki lub kliniki? Odpowiedzią są praktyczne i...

Czytaj więcej 
2025-11-03

Merch sportowy i gadżety z logo klubu – jak zwiększyć rozpoznawalność?

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektóre kluby sportowe stają się markami, które kibice noszą...

Czytaj więcej 
2025-10-31

Ołówki reklamowe – ekologiczna i tania forma reklamy

Szukasz prostego i skutecznego sposobu na promocję marki? Ołówki reklamowe to ekologiczne i tanie...

Czytaj więcej 
2025-10-30

Zaparz sukces! Reklamowe gadżety dla fanów herbaty

Herbata to nie tylko napój – to codzienny rytuał, chwila oddechu i okazja do zbudowania relacji. Jeśli...

Czytaj więcej 

Reklamowy gadżet wykorzystuje pliki cookie w celach statystycznych, funkcjonalnych, oraz do personalizacji reklam. Klikając „akceptuję” wyrażają Państwo zgodę na użycie wszystkich plików cookie. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, prosimy o zmianę ustawień lub opuszczenie serwisu. Aby dowiedzieć się więcej, prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Cookies. Dowiedz się więcej..

Akceptuję Ustawienia cookies

Ustawienia cookies

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas poruszania się po witrynie. Spośród nich pliki cookie, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny. Używamy również plików cookie stron trzecich, które pomagają nam analizować i rozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na wygodę przeglądania.