reklamowygadzet.pl
2021-07-13 14:24:00
Gadżety reklamowe pomogą osiągnąć zamierzony cel jedynie, jeżeli zostaną docenione przez klientów. Dlatego warto zastanowić się, jakie prezenty preferują współcześni klienci? Odpowiadamy!
Gadżety reklamowe pomogą osiągnąć zamierzony cel jedynie, jeżeli zostaną docenione przez klientów. Dlatego warto zastanowić się, jakie prezenty preferują współcześni klienci? Odpowiadamy!
Jednym z najważniejszych czynników, który zadecyduje o odczuciach klienta względem podarunku jest jego jakość. Gadżety, które wyglądają na produkt, który szybko ulegnie zniszczeniu, z pewnością nie wywołają dobrego wrażenia. Oczywiście nie oznacza to, że reklamowy gadżet musi być bardzo drogi! Wręcz przeciwnie.
Klienci będą bardziej zadowoleni z drobnego, ale dobrze wykonanego gadżetu, niż teoretycznie drogiego sprzętu, ale odstającego standardem od danej kategorii produktów.
Niezależnie od tego, jaki jest cel gadżetów, to zawsze muszą być one użyteczne. Najprawdopodobniej żaden prezent nie wytworzy uczucia przywiązania u klienta, nie wpłynie w na świadomość marki wśród potencjalnych klientów ani też nie zareklamuje usług lub produktu, jeżeli nie będzie użyteczny. Z jakiego powodu? Oczywiście nieużyteczny podarek w najlepszym wypadku trafi do szafki. Oznacza to, że z logiem firmy nikt nie zdoła się zapoznać. Z kolei obdarowana osoba będzie mniej chętna do wspomnienia o oferowanych przez Ciebie usługach.
Ludzie to istoty, które kochają piękno. Oznacza to, że reklamowy gadżet nie może być tylko praktyczny. Wbrew pozorom dotyczy to podarków zarówno dla mężczyzn, jak i dla kobiet. Dlatego zawsze warto zwracać uwagę na ten aspekt. Jednym ze sposobów na podarek, który będzie się podobał każdemu lub zdecydowanej większości osób, jest wybranie produktu o stonowanych barwach. Jeżeli produkt będzie miał krzykliwe, bardzo jaskrawe barwy lub nietypowe wzory może się okazać, że podobnie jak gadżety niskiej jakości trafi on na spód szuflady.
Tak więc, na jakie gadżety reklamowe warto się zdecydować w przypadku klientów biznesowych? Zawsze trafionym produktem jest solidny notatnik wraz z dołączonym długopisem. Ciekawym rozwiązaniem może być także klasyczny notatnik, który w twardej okładce ma specjalne miejsce np. na pendrive.
Dla klienta biznesowego równie praktycznym prezentem może być użyteczny kalendarz. Oczywiście pod warunkiem, że kontrahent lub partner zostanie nim obdarowany pod koniec roku. Jeżeli obdarowany jeszcze nie zdążył nabyć własnego kalendarza, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że będzie korzystał z gadżetu reklamowego.
Może też zastanowić się nad stylowymi filiżankami do biura, czy też eleganckimi artykułami piśmienniczymi. Większość osób nie tylko chętnie przyjmie, ale także będzie korzystać z solidnych brulionów, piór, ale także z długopisów i ołówków.
W przypadku klientów indywidualnych warto pochylić się m.in. nad wytrzymałymi i pojemnymi torbami wielokrotnego użytku. Mowa przede wszystkim o eleganckich i pasujących do ubioru torbach bawełnianych w delikatnych barwach. Jeżeli nie będą wzbudzać niepewności co do wytrzymałości, to z pewnością będą zabierane na różne rodzaje zakupów. Jakie mogą być inne pomysły na gadżet?
Funkcjonalnym gadżetem są także breloki. Tego rodzaju upominek cieszy się ogromną popularnością od dekad. Warto jednak pamiętać o wcześniej wspomnianych zasadach doboru upominków. Breloczek musi być wytrzymały i estetyczny. Zwykły breloczek z dużym logiem firmy może zniechęcać. Inne sprawdzone rozwiązania dla klientów to m.in.: parasolki, zapalniczki, długopisy.