2022-04-08 10:01:00
Kolekcja powstała w odpowiedzi na zwiększające się zainteresowanie produktami przyjaznymi środowisku oraz rosnącą świadomość ekologiczną, która sprawia, że coraz częściej sięgamy po produkty naturalne, wytwarzane z materiałów z recyklingu, artykuły wielokrotnego użytku, w przyjaznych dla środowiska opakowaniach czy produkty pozostawiające znikomy ślad węglowy.
Kolekcja GREEN PROMO oparta jest na 4 głównych filarach:
PRODUKTY NATURALNE: produkty w całości lub w części wykonane z materiałów przyjaznych środowisku lub materiałów biodegradowalnych.
PRODUKTY Z RECYKLINGU: produkty wykonane w całości lub w części z materiałów pochodzących z recyklingu. Trwałe i stylowe.
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ: produkty pozwalające zmniejszyć ślad ekologiczny i wspierające zrównoważony rozwój. Gadżety wielokrotnego użytku, ograniczające zużycie energii i zasobów.
OPAKOWANIA: produkty, których opakowanie jest ograniczone do minimum lub może zostać ponownie wykorzystane.
Transkrypcja do filmu:
Rozmowa z przedstawicielem marki Green Promo
-Cześć, Wojtek Wrociński - ReklamowyGadżet.pl. Od 13 lat pracuje z najlepszymi dostawcami, ekspertami w swojej branży, branży gadżetowej
-Dzisiaj spotykam się z Jackiem Nyką.
-Cześć, witam.
-I dzisiaj będziemy rozmawiać o gadżetachekologicznych i o marce Green Promo. Czy mogłbyś coś powiedzieć na ten temat? Na temat tej marki?
-Jasne, z miłą chęcią. Może zacznę od tego, że rosnąca świadomość ekologiczna sprawiła, że klienci coraz częściej pytają nas i sięgają po produkty naturalne lub wytworzone z materiałów z recyklingu. Decydują się również na artykuły wielokrotnego użytku, te w przyjaznych dla środowiska opakowaniach oraz pozostawiające znikomy ślad węglowy. W związku z tym zdecydowaliśmy się wprowadzić markę Green Promo, która odpowiada na oczekiwania rynku.
-No dobrze, ale poza kamerami to wspomniałeś o tym, że są 4 filary tej marki. Mógłbyś coś na ten temat odpowiedzieć?
-Tak, oczywiście. Pierwszy filarem są produkty naturalne, które są w całości lub w części wykonane z naturalnych i przyjaznych środowisku materiałów. Tak jak na przykład ten power bank, wykonany z bambusa, czy domek dla ptaków z drewna.
-Super. A drugim filarem jest?
-Kolejnym filarem są produkty pochodzące z materiałów z recyklingu, czyli jakby to są produkty, które dostały drugie życie. Może na przykład takim niecodziennym przykładem jest ten lis, który...
-Czy misio?
-Lis i miś który został zarówno jeden i drugi wykonany z RPET czyli z plastików butelek PET pochodzących z recyklingu.
-Wspomniałeś, że to jest dużo tych butelek. Ile takich butelek jest, żeby takiego lisa wykonać?
-Na przykład na wyprodukowanie takiego lisa potrzeba było około 10 butelek.
-Rewelacja A jakie są pozostałe te filary? Bo wspomniałeś o czerech, mamy dwa. A jaki jest trzeci?
-Kolejnym filarem naszej kolekcji Green Promo to świadomy styl życia. Są to produkty pozwalające zmniejszać ślad węglowy oraz te wspierające ekorozwój. Najprościej wytłumaczyć czym jest zrównoważony rozwój na podstawie tych oto toreb do segregacji śmieci. O proszę.
-Czy na przykład też butelka, czy lunchbox, że używamy to wielokrotnie?
-Dokładnie tak jak mówisz, dokładnie tak. Nie wykorzystujemy jakiś plastikowych butelek, nie zaśmiecały środowiska, tylko mamy na przykład butelkę szklanąwielokrotnego użytku.
-A czwarty filar to jaki jest?
-Ostatnim, ale równie ważnym filarem kolekcji są opakowania. Czyli są to produkty, których opakowania zostały wykonane na przykład tak jak tutaj w przypadku tych słomek z kartonu pochodzącego z recyklingu. Bądź zostały ograniczone do minimum, po to by nie zaśmiecać dalej środowiska.
-No rewelacja. Ja mam wrażenie, że gadżety ekologiczne rozwijają się od kilku lat i jeżeli szukacie dobrych gadżetów, które są budowane ze świadomością zarówno dla klientów, ale też świadomością produkcji to Green Promo jest świetną odpowiedzią. Zapraszamy do naszych ekspertów - ReklamowyGadżet.pl. Do zobaczenia.
-Do zobaczenia, cześć.