Slodycze reklamowe 

Slodycze reklamowe 98 produktów

Podkategoria

  • Cukierki
  • Czekoladki
  • Ciastka

    Codziennie każda firma musi odpowiedzieć sobie na pytania: jak zatrzymać przy sobie stałych klientów? Jak przyciągnąć nowych? Co zrobić, żeby łatwo nas zapamiętano? Wydawać by się mogło, że z takimi problemami muszą radzić sobie tylko nowe firmy. Jednak prawda jest taka, że niezależnie od tego, jak bardzo nasza marka jest rozpoznawalna, musimy ciągle na nowo przyciągać uwagę swoich potencjalnych odbiorców.

    Sukcesem największych jest niebanalne i nieoczywiste myślenie marketingowe. Delikatna reklama powinna zapadać w pamięć, sprawić, że firma i jej logo kojarzą się z czymś przyjemnym, do czego klient zechce powrócić.  Hostessy na targach branżowych przyciągną do siebie dużo więcej osób, jeżeli prócz ulotek, będą rozdawać jeszcze jakieś słodkości. Dzięki podarowaniu czegoś więcej, niż po prostu reklamy naszej firmy, zaproszone na nasze stoisko osoby, dużo chętniej wybiorą się zobaczyć, co mamy do zaprezentowania. Spotkanie biznesowe upłynie w zupełnie innej atmosferze, gdy razem z kawą podamy słodką przekąskę. A gdy będzie ona wizualnie nawiązywała do naszej firmy, zyskamy również nienachalną reklamę.

    Dlatego właśnie doskonałym rozwiązaniem są ciastka reklamowe, które wyróżnią nas na tle konkurencji. Proces produkcji rozpoczyna się po złożeniu zamówienia, dzięki czemu mają Państwo pewność, że otrzymują świeży i wykonany z największą starannością produkt. Nasze ciastka pieczemy w oparciu o wieloletnią, dopracowaną recepturę, nad którą nieustannie czuwają nasi najlepsi specjaliści. Każde ciastko zapakowane jest osobno, dzięki czemu na długo zachowuje swoją kruchość.

    Aby spełnić Państwa oczekiwania wizualne, przy pracy nad opakowaniem uważnie słuchamy wszystkich sugestii. Dzięki ogromnym możliwościom, jakie możemy zaoferować, opakowania ciastek mogą zostać dostosowane do każdej wizualnej koncepcji naszych klientów. Od prostych opakowań ciastek z logo i jednolitym tłem, poprzez odpowiadające ściśle kolorystyce firmy, do umieszczenia na opakowaniach różnych haseł reklamowych.

    Dzięki tak niepozornym ciastkom reklamowym, zyskają Państwo niezawodne narzędzie marketingowe, sprawdzające się przy każdej okazji.

  • Na slub
na stronę
Pokaż 1 - 60 z 98
Pokaż 1 - 60 z 98

Bez względu na wiek wszyscy kochają słodycze. Dlatego też każda szanująca się firma powinna mieć w swoich zasobach słodycze reklamowe, które rozstawione są w gabinetach, którymi można poczęstować klientów, czy rozdawać podczas organizowanych akcji promocyjnych. Mogą to być lizaki, cukierki, gumy do żucia – wybór tego, jakie słodycze reklamowe będą zamówione zależy już tylko od przedstawicieli działu promocyjnego.

Słodycze z logo firmy to smaczny i niedrogi gadżet, zwłaszcza w sytuacji, kiedy zamawiamy ich o wiele więcej. Na co należy jednak zwracać uwagę, kiedy konstruujemy umowę na zakup takich słodkich gadżetów? Przede wszystkim zwróćmy uwagę na skład – w dzisiejszych czasach wiele dzieci – a to one najbardziej kochają słodycze – jest uczulonych na różnego rodzaju składniki. Dlatego zamawiając słodycze firmowe pamiętajmy aby upewnić się, że nie zawierają szkodliwych składników. Bardzo ważna jest równie gwarancja czyli w przypadku produktów spożywczych, data zdatności do spożycia. Najlepszym rozwiązaniem będę takie cukierki czy lizaki, których termin ważności sięga roku.

Jeśli chodzi o to, w jaki sposób ozdobić słodycze reklamowe, to są dwie możliwości. Można logo cukrowe umieścić bezpośrednio na produkcie – np. Na powierzchni karmelowego lizaka, lub też zdecydować się na ozdobienie opakowania konkretnym logo. Ten drugi sposób jest o wiele mniej kosztowny, aczkolwiek bardziej efektowne jest z pewnością logo cukrowe.

Pełną dowolność mamy również jeśli o kształt. Słodycze  mogą mieć formę figur geometrycznych, serc, gwiazdek, misiów- w zasadzie każdy. Można je robić również w formie np pierogów z czekolady, które nawiązują do narodowej polskiej potrawy. Wybór jest naprawdę przeogromny. Pamiętajmy jednak, aby przechowywać je w odpowiednim miejscu – powinna tam panować ciemność i chłód, ponieważ w innym razie zamówione słodkości mogą przestać być takie apetyczne.