x Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.

Jakie życzenia powinny znaleźć się na firmowych kartkach świątecznych?

Marketing świąteczny jest niezwykle ważny dla każdej firmy. Przedsiębiorstwa, które nie zdają sobie z tego sprawy mogą stracić świetną okazję do dodatkowej promocji swojej marki. Warto więc zawczasu dowiedzieć się, jakie przygotowania podjąć na świąteczny okres. Przykładem takich działań jest chociażby zaplanowanie formy oraz wybranie treści życzeń na firmowe kartki świąteczne.

Jakie firmowe kartki świąteczne najlepiej wybrać?

Święta Bożego Narodzenia są coraz bliżej. Osoby, które mają własny biznes zastanawiają się, jak wykorzystać świąteczną atmosferę do jeszcze skuteczniejszego podtrzymania biznesowych konecki. Ważne jest by zacząć przygotowywania do sezonu się na spokojnie. Pozwoli to wybierać spośród setek różnorodnych ofert. Zestawy upominkowe czy kosze pełne słodyczy i alkoholi to tylko przykłady ciekawych prezentów. Tańszym upominkiem świątecznym są m.in. firmowe kartki świąteczne. Można je podarować pracownikom i stałym klientom, a także partnerom biznesowym. Liczy się jednak nie tylko wygląd kartki, ale również treść na niej umieszczona.

firmowe kartki świąteczne seria prestigeKartki świąteczne PRESTIGE

firmowe kartki świąteczne ECCOFirmowe kartki świąteczne ECCO

kartki DUOFirmowe kartki świąteczne DUO

Jakie życzenia powinny zawierać firmowe kartki świąteczne?

Treść życzeń na firmowych kartkach świątecznych powinna być dobrze zaplanowana. Nie ma tu miejsca na zabawne teksty znalezione w internecie. Tego rodzaju życzenia wyglądają nieprofesjonalnie i nie będą się to dobrze kojarzyć. Muszą być natomiast napisane z klasą, powagą, ale mogą również zawierać stonowaną, lekko humorystyczną część, by nie były za ciężkie. Wybranie tych idealnych nie jest łatwe, a ich napisanie dla wielu osób wydawać się będzie niemożliwe. Kopiowanie życzeń nie będzie dobrze postrzegane i świadczy o lenistwie firmy oraz o braku zaangażowania. Nie jest to coś co sprzyja pozytywnemu odbiorowi marki. Jakie życzenia powinny zawierać firmowe kartki świąteczne? Oto przykład:

„Wszystkim naszym Pracownikom, Klientom i Partnerom składamy najserdeczniejsze życzenia z okazji świąt Bożego Narodzenia. Spokojnych i radosnych świąt spędzonych w gronie rodziny i najbliższych. A także spełnienia marzeń oraz pomyślności i sukcesów w zbliżających się Nowym Roku