x Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.

Papierowe 54 produktów

Pokaż 1 - 54 z 54
Pokaż 1 - 54 z 54

Chcesz pozostawić dobre wrażenie na klientach? Szukasz oryginalnego opakowania z możliwością nadruku. Reklamowy Gadżet oferuje szeroki asortyment ozdobnych opakowań z możliwością wykonania nadruku. Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.

Ekologia to teraz podstawowy trend. Nic dziwnego – nasz ekosystem jest niszczony w zastraszającym tempie i to niestety najczęściej przez nas samych. A przecież styl eko może być nie tylko trendy ale również korzystny wizerunkowo. I co najważniejsze – ekologia nie musi być droga, czego dowodem są chociażby torby papierowe z nadrukiem, które szturmem zajmują pierwsze miejsca na listach popularnych gadżetów promocyjnych.

Torebki papierowe z nadrukiem wykorzystywane są w różnych branżach. Można je zauważyć na poważnych konferencjach, podczas akcji promocyjnych znanych marek, jak również w instytucjach państwowych. Taka torba papierowa z nadrukiem nie jest wcale kosztowna, a zalet ma doprawdy wiele. Po pierwsze, takie materiały są bio-degradowalne, czyli rozłożą się w krótszym czasie niż torba foliowa. Po drugie często można uzyskać je z surowców wtórnych, dzięki czemu unikamy wycinki drzew. Po trzecie, papierowe torby reklamowe mogą zachwycać swoim designem – w końcu teraz nawet meble można wyprodukować z papieru, więc widać ile możliwości ma w sobie ten materiał. Oczywiście, wręczając komuś torbę papierową z logo, nie możemy do środka włożyć mokrych przedmiotów, ponieważ wiadomo, że papier wodoodporny nie jest. Jednak to akurat fakt, którego nie trzeba nikomu tłumaczyć. Jeśli ktoś nie wie jak mogą wyglądać takie materiały promocyjne, być może ma mylne wrażenie. Jednak producenci tego typu rozwiązań potrafią zaskakiwać nowoczesnymi projektami, dzięki którym zwykły papier dostaje drugą szansę. Powiedzmy sobie bowiem prawdę – gdyby takie torebki, z nadrukowanym logo były nieestetyczne, nikt nie trudziłby się ich zamawianiem jako materiałów służących do reklamowania firmy. A skoro jednak popyt na nie jest, to znak, że jest to ciekawe rozwiązanie, nad którym naprawdę warto się pochylić.