Biurowe 

Biurowe 683 produktów

Podkategoria

  • Pioro

    Pióra reklamowe

    Uważasz, że długopis to nudny artykuł piśmienniczy? Potrzebujesz markowego a zarazem eleganckiego gadżetu do pisania? Reklamowy Gadżet poleca szeroki asortyment luksusowych piór marki Hugo Boss, Parker, Mark Twain, Ferrarghini, Cerruti, Caharel, Ungaro, Nina Ricci, Jeans Louis Scherrer, Chiristian Lacroicx. 

    Pióra to wynalazek piśmienniczy, który znacznie wyprzedza wynalezienie ołówka – który jest przecież dużo mniej skomplikowanym narzędziem. Pióra zmieniały się przez dekady, a swoje początki miały jako najprawdziwsze, gęsie pióra maczane w kałamarzu. Jednak główną ich wadą była częstotliwość, z jaką trzeba było takie pióro napełniać atramentem, uniemożliwiało to ciągłe pisanie.

    Wszystko zmieniło się za sprawą wynalezienia pióra wiecznego, którym można pisać przez bardzo długi czas, bez potrzeby ciągłego uzupełniania. I chociaż w dzisiejszych czasach dużo popularniejsze są długopisy, ze względu na dużo niższe koszty produkcji, to pióra mają swoich zagorzałych zwolenników. Przede wszystkim, poprzez sposób jaki się nimi pisze, uzyskuje się dużo ładniejszy i staranniejszy charakter pisma. Wpływa na to przede wszystkim to, że pióra nie wymagają tak dużego nacisku na kartkę, jak długopis, tym samym, mniej męczą rękę podczas pisania. Dlatego właśnie dzieci w szkole w początkowych klasach, gdzie trwa nauka tej czynności, z reguły mają narzucone by pisać za pomocą pióra, które pomaga w wyrobieniu sobie ładnego charakteru pisma.

    Obecnie posiadamy różny typ piór. Wieczne pióra różnią się między sobą sposobem uzupełniania atramentu. Obecnie najbardziej popularne są pióra na naboje – małe fiolki z atramentem, które bardzo łatwo się wymienia, choć nierzadko można spotkać się także z wersjami, które zapełnia się przy pomocy konwertera i kałamarza.

    Jednymi z bardzo znanych i polecanych piór, są pióra Parker, co nie dziwi w kontekście tego, że to właśnie firma Parker wynalazła sposób, aby uniemożliwić atramentowi samorzutne spływanie po stalówce. Pióra tej firmy posiadają bardzo charakterystyczną, schowaną stalówkę, która wyróżnia je na tle innych. Równocześnie, poprzez swoją elegancką, typową dla piór obudowę, nie pozostawiają wątpliwości, że są wysokiej klasy materiałami piśmienniczymi.  

  • Zakreślacze

    Zakreślacze biurowe

    Reklamowy Gadżet z Poznania posiada w swej ofercie szeroki asortyment oryginalnych zakreślaczy o nieregularnym kształcie niezbędnych w wyjątkowej sytuacji.  Nie ma chyba na świecie ucznia, czy studenta, który umie wyobrazić sobie swoje życie bez zakreślaczy. Gdy przychodzi zmierzyć się z ogromną ilością materiału, wielostronicową ścianą tekstu, którą od czasu do czasu przełamują akapity, sama myśl o nauce potrafi zniechęcić do jakichkolwiek działań. W takim przypadku niezbędne jest zaznaczenie najważniejszych elementów tekstu, w taki sposób, by od razu rzucały się w oczy.

    Przewagą zakreślaczy nad długopisami jest przede wszystkim to, że mają mocne, wyraziste kolory. Od razu przyciągają wzrok, nie trzeba szukać po tekście, w którym miejscu zrobiło się podkreślenie. Kolejną ich zaletą jest to, że pomimo intensywności w barwach, zakreślacze nie zamazują tekstu. Formuła ich tuszu jest tak dopracowana, by po zaznaczeniu tekstu, ich kolor sprawiał wrażenie tła, a czarne litery były niezmiennie czytelne. Równocześnie, zakreślacze nie przebijają na drugą stronę, w standardowych kartkach podręczników – wyjątkiem mogą być wyjątkowo cienkie kartki, lub papier ekologiczny.

    Jak jednak mądrze z nich korzystać? Nie jeden student zapewne skończył z zakreśloną całą stroną, bo wszystko wydawało się niesłychane ważne. Aby zakreślacze Mondo spełniły swoje zadanie, należy przeczytać najpierw tekst, a później zdecydować, co naprawdę jest w nim najważniejsze. Podczas czytania i ciągłego podkreślania w trakcie, trudno podjąć decyzję, czy za chwilę nie będzie jeszcze ważniejszej informacji, niż ta, którą właśnie czytamy.

    Zakreślacze kolorowe sprawdzą się także doskonale w biurach, szczególnie w zawodach, które mają do czynienia z wieloma dokumentami, na których znajdują się ważne informacje ukryte w tekście – jak zakres dat w umowie, czy wyceny. Dzięki zaznaczeniu istotnych informacji, pracownicy oszczędzą dużo czasu, gdy będą musieli odszukać niezbędne informacje do sprawozdania.

  • Kredki

    Kredki biurowe

    Pomimo że kredki z pewnością nie są pierwszą rzeczą, jaka przychodzi do głowy, gdy zastanawiamy się, czym wspomóc promowanie firmy, to jednak są opłacalną i trafioną inwestycją. Przede wszystkim, łatwo je rozprowadzić – większość osób wśród klientów ma dzieci, pracownicy firmy mają dzieci, goście odwiedzając stoisko na tagach również, a i przy współorganizowaniu imprez dla najmłodszych, dobrze je mieć pod ręką.

    Kredki reklamowe w prosty sposób wspomagają wizualną promocję firmy, pozwalając osobom jej nie znającym, poznać logo przedsiębiorstwa. A jak pokazują badania psychologiczne, częściej wybieramy produkty firm, których logo skądś kojarzymy, nawet jeżeli nie jesteśmy sobie wstanie przypomnieć, gdzie je widzieliśmy. Dużo łatwiej nam zaufać markom, których przekaz do nas dociera, nawet w tak niewinny sposób, niż tym, o których nigdy nie słyszeliśmy.

    Taki niecodzienny zestaw dla najmłodszych pracuje także na ocieplenie wizerunku, co jest szczególnie istotne, gdy zależy nam, by firma była kojarzona jako przyjazna i otwarta dla klienta. Kredki z logo pokazują, że pracownicy firmy nie myślą tylko o zyskach, ale usiedli i zastanowili się, co mogłoby sprawić radość maluchom. A dzieci uwielbiają rysować i chwalić się swoimi rysunkami, więc dlaczego nie miałyby tworzyć swoich arcydzieł za pomocą kredek z logo Państwa firmy?

    Kolejnym równie efektywnym, a rzadko rozważanym gadżetem są ołówki reklamowe z nadrukiem. Używane bez przerwy, jednak dziwnym trafem dużo mniej popularne od długopisów. A przecież rozdawany w zestawie z długopisem, czy piórem, ołówek z logo firmy będzie prezentował się profesjonalnie i z pewnością mile zaskoczy pracowników oraz klientów. Czasem do pozytywnego wyróżnienia się na tle innych, nie trzeba wiele, wystarczy mały dodatek, który z jednej strony jest powszechnie używany, a z drugiej, nie tak oczywisty w wykorzystaniu jako materiał marketingowy.

  • Teczki ofertowe

    Wykonamy dla Państwa teczki ofertowe z Państwa logo.
    Format standardowy A4, A4 standard + 
    Rodzaj papieru kreda mat 350g, zadruk jednostronny lub dwustronny, 
    kreda mat lub błysk, lakier dyspersyjny z jednej strony, lakier UV wybiórczy, 
    od 100szt
    Jedno- lub dwubigowa

    Możemy również przygotować projekt graficzny takiej teczki.

    Teczki ofertowe

    Przykładem wysokiej jakości materiałów biurowych będących jednocześnie reklamą dla danej firmy są teczki na dokumenty. Przedsiębiorca może je mieć do własnego użytku, a także może je wykorzystywać jako element reklamy swojej działalności. Wystarczy, że teczki zostaną wypełnione folderami reklamowymi, dokumentami przygotowanymi dla klienta czy innymi materiałami stworzony specjalnie dla klienta. Klient zabierając takie teczkę z siedziby firmy będzie roznosił wraz z nią informację o tym, że przedsiębiorca o takie i takiej nazwie istnieje. Być może zainteresuje to kolejnych klientów będących np. znajomymi dotychczasowego klienta firmy. Prosta i tania reklama jest w tej sytuacji możliwa do zrealizowania. Tym bardziej, że teczki reklamowe są obecnie bardzo powszechnie wykorzystywane przez wiele firm. Tworzone są na specjalne zamówienie. Wielu przedsiębiorców przygotowujących dokumenty dla klientów np. umowy, oferty, woli właśnie w takich teczkach sygnowanych własną nazwą umieszczać materiały, ponieważ dzięki temu robi reklamę swojej firmie. Poza tym, klienci uwielbiają otrzymywać praktyczne gadżety, a teczki firmowe właśnie do nich należą. Ważne jest, aby firma zamawiała tylko i wyłącznie teczki ofertowe odznaczające się najwyższą jakością, przygotowywane przez profesjonalne drukarnie dbające o najmniejsze szczegóły. Dzięki temu produkt już na pierwszy rzut oka będzie prezentował się w atrakcyjny sposób. Ważne jest, aby teczki biurowe zostały wykonane z dobrej jakości kartonu. Dzięki temu odznaczają się wyższą odpornością na zgniecenia oraz inne uszkodzenia mechaniczne. Chronione są wtedy w dużo lepszy sposób także znajdujące się w teczce dokumenty. Znaczenie ma także jakość elementów graficznych umieszczonych na teczce. Chodzi tu o to, aby na teczce znalazła się nazwa firmy, a także jej logo. Elementy te powinny być odpowiednio dobrze widoczne. Dzięki temu teczki będą spełniały zarówno funkcję użytkową, jak i reklamową. Im lepszej jakości będą teczki, tym lepiej firma, która daje je klientom będzie przez nich odbierana.


  • Zegary i zegarki

    Polecamy zegary reklamowe. Posiadamy w  ofercie zegary ścienne z możliwością nadruku.U nas znajdziesz zegary LCD, zegary klasyczne oraz zegary o oryginalnym kształcie. Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.

    Zegary i zegarki reklamowe

    Zegary reklamowe nie są za pewne pierwszym pomysłem, jaki przychodzi do głowy, gdy myślimy o promocji firmy. Jednak w momencie, gdy większość gadżetów reklamowych jest już wyeksploatowana i nie robi na nikim wrażenia, warto pomyśleć o czymś mniej standardowym. Zaskakujące jest to, że klasyka, jaką są zegary, nie weszła do podstawowego obiegu w promocji firmy, podczas gdy nowinki techniczne natychmiast zostają w takich sytuacjach wykorzystywane. Niestety, radość z otrzymania takiego gadżetu szybko mija, gdy dostaje się go od każdej spotkanej firmy. Fajny gadżet zamienia się w kolejną zbędną rzecz w biurze. Z kolei zegarki potrzebne są zawsze i wszędzie: w każdym biurze, sali konferencyjnej,  domu. Przewagą zegarów reklamowych nad innymi gadżetami, jest także subtelny sposób, w jaki reklamują firmę. Przyciągają również wzrok, ponieważ każdy z przyzwyczajenia patrzy która jest godzina, a równocześnie, na nasze logo. Sprawia to, że logo firmy zapada mocno w pamięć, a konsumenci dużo chętniej kupują i korzystają z usług  firm, które kojarzą.

    Przy wyborze zegarków reklamowych należy się zastanowić, czy chcemy postawić na prostotę, czy raczej poszukać czegoś zwracającego na siebie uwagę. Proste zegarki będą pasowały wszędzie, niezależnie od wystroju wnętrza. Z kolei postawienie na ciekawy design może nam zostać bardziej zapamiętanymi. Istotna jest odpowiednia identyfikacja wizualna zegara. Z reguły logo filmy umieszcza się na tarczy, jednak w przypadku mniej standardowych rozwiązań i kształtów, mogą pojawić się inne możliwości znakowania – jak obudowa zegara, które warto wziąć pod uwagę. Można także zdecydować się, na umieszczenie na tarczy nie tylko logo, a zdjęcia promującego nasz produkt. Wybór wielkości i rodzajów zegarów jest ogromny – od dużych naściennych po małe, do postawienia na biurko.


    Zegarki na naszych rękach coraz częściej zastępowane są przez sprawdzanie godziny na telefonie komórkowym. Nadal jednak można spotkać taką ozdobę otaczającą nadgarstek i wyglądającą często po prostu jak biżuteria lub inny efektowny dodatek. W naszych domach także można znaleźć zegary. Obok elektronicznych i tradycyjnych budzików, ściany mieszkań często ozdobione są przez wielkie tarcze oraz mniejsze czasomierze postawione na biurku. Wielkie zegary ścienne oraz mniejsze ich wersje spotkać można również niemalże w każdej instytucji, przychodni lub firmie. Zegary reklamowe oraz zegary firmowe są doskonałym pomysłem by promować nasz biznes. Może nie jest to tania opcja, ale daje na pewno bardzo dobre efekty. Każda osoba przychodząca do różnego rodzaju instytucji oraz odwiedzająca znajomych w domu przynajmniej raz spojrzy na zegar znajdujący się w pomieszczeniu.


    Dlatego właśnie zegary ścienne z logo najlepiej sprawdzą się nie tylko w naszych mieszkaniach, ale przede wszystkim w miejscach, które codziennie odwiedza bardzo duża liczba ludzi. Producenci oferują także niebanalne rozwiązania i indywidualne projekty dostosowane do naszych potrzeb. Zegary reklamowe dostępne są w różnych kolorach, wielkościach i kształtach. Do wyboru mamy również wersje elektroniczne oraz standardowe, zegarki na rękę, ścienne i te, które można postawić na swoim biurku. Warto zainwestować w tą subtelną, lecz działającą na wyobraźnie reklamę. Zegary reklamowe mogą być prawdziwym dziełem sztuki świetnie spełniającym swoją rolę. Przeciętny człowiek mimo posiadania komórki patrzy na tradycyjny czasomierz przynajmniej kilka razy dziennie. Możemy zatem być pewni, że różnego rodzaju zegary promocyjne z naniesionym logo naszej firmy doskonale sprawdzą się jako dyskretna, ale skuteczna reklama dla każdego biznesu.


  • Wizytówki

    Reklamowy Gadżet z Poznania wykona dla Ciebie wizytówki. Standardowo robimy w wymiarach 85x55mm bądź 90x50mm.
    Kreda mat 350g
    Zadruk jednostronny lub dwustronny w pełnym kolorze.
    Możliwość uszlachetnienia lakierem dyspersyjnym, folią błysk lub mat jednostronnie lub dwustronnie. Minimalne zamówienie 250szt

    Wykonujemy również projekty wizytówek.

    Wizytówki powinien posiadać każdy przedsiębiorca chcący reklamować się wśród konsumentów. Dając klientowi wizytówkę może zaprezentować mu w łatwy sposób swoje dane (nazwę firmy, siedzibę, dane kontaktowe), a tym samym zachęcić go do ponownego kontaktu. Ponadto, zadowolony klient może przekazać wizytówkę znajomemu, który również będzie chciał skorzystać usług tej firmy. Wizytówka jest więc bardzo przydatną formę reklamy, z której warto korzystać będąc przedsiębiorcom. Mając swoje biuro i trzymając na biurku wizytówki, warto je mieć ładnie uporządkowane i poukładane. Nie powinny leżeć w nieładzie. Również w odpowiednich warunkach należy przechowywać je w teczce wybierając się na spotkanie z klientem. Idealnym opakowaniem do przechowywania wizytówek są wizytowniki skórzane. Pozwalają na ułożenie wizytówek we właściwy sposób. Gdy klient przyjdzie do biura, nie trzeba będzie szukać nerwowo wizytówki w szufladzie, w której znajduje się bardzo dużo dokumentów i jest jeszcze większy bałagan niż na biurku. Zdecydowanie wizytowniki na biurko pozwolą na właściwe uporządkowanie wizytówek i ich odpowiednie wyeksponowanie. Najlepsze są wizytowniki stojące, ponieważ prezentują się bardzo dobrze na biurku. Można ustawić je w widocznym miejscu tak, aby klient mógł łatwo po nie sięgnąć, gdy przyjdzie zapytać o ofertę. Wizytowniki mogą być wykonywane z różnych materiałów. Można zdecydować się na wizytowniki metalowe, ale popularne są także wizytowniki skórzane. To, z jakiego materiału zostaną one wykonane w dużej mierze zależy od preferencji klienta i jego upodobań, a także stylu biura, w którym mają one zostać ustawione. Dużą popularnością obecnie cieszą się również wizytowniki grawerowane. Zwykle na wizytownikach umieszczana jest nazwa firmy, a także logo. Dzięki temu wizytownik jest spersonalizowany i integralnie połączony z wizytówkami w nim umieszczonymi.

  • Ulotki

    Reklamowy Gadżet z Poznania wykona dla Państwa ulotki reklamowe z Państwa logo.
    Możemy również przygotować projekt graficzny takiej ulotki.
    Formaty ulotek: A6, DL, A5, A4, A3, 2X DL,
    Grubość papieru: kreda mat lub błysk, 135g, 170g, 250g, 300g
    Zadruk dwustronny lub jednostronny
    od 250szt

  • Papiery firmowe

    Reklamowy Gadżet z Poznania wykona dla Państwa papier firmowy z Państwa logo.
    Przykładowa specyfikacja:
    standardowy format to A4, rodzaj papieru 90g, Zadruk od jednego koloru do pełnego koloru z 1 strony (opcjonalnie również nadruk z drugiej strony).
    Możliwy też format A5, DL.
    Minimalny nakład już od 250szt

    Wykonujemy również projekty graficzne. 

    Papier firmowy to w wielu przypadkach wizytówka firmy. Obecnie na rynku trzeba się bardzo postarać, by wyróżnić sięz tłumu. Firmy rywalizują ze sobą na wielu płaszczyznach i, dosłownie, wychodzą ze skóry, żeby prześcignąć konkurencję. Ważnym elementem wizerunku firmy jest papier. Zdecydowanie najczęściej kupowanym pozostaje rozmiar A4, ale, ze wględu na duży popyt, produkuje się również niestandardowe rozmiary, na przykład A3 lub A5. Przy wyborze papeterii należy dobrać nie tylko odpowiedni rozmiar, ale i strukturę oraz kolor papieru. Najpopularniejszym jest model Offset. Wiele firm oferuje również papier prążkowany, chamois lub ekologiczny papier, przyjazny środowisku. Oprócz tego należy dobrać odpowiednią grafikę. Wiele firm umieszcza na papierze firmowym logo lub nazwę swojej firmy. Ostatnio popularny jest papier firmowy ze znakiem wodnym.  Przed zamówieniem papieru powinniśmy określić charakter firmy oraz grupę docelową i zgodnie z tym zaprojektować tłoczenia. Ważne jest, żeby nie przesadzić ze zbytnimi zdobieniami. Papeteria powinna być z klasą i smakiem.

    Coraz więcej firm decyduje się na kupno specjalnego papieru w drukarniach. Na rynku jest wiele firm drukarskich, oferujących wiele rodzajów papieru w różnych formatach. Często proponują one pomoc stworzeniu projektu papieru firmowego. Najczęściej zamawiany przez kancelarie, urzędy lub biura księgowości, czyli miejsca, w których korespondencja odbywa się w sposób klasyczny. Używany do wysyłania listów, zapytań ofertowych, zaproszeń, próśb, podziękowań i innych. Ważne jest, żeby był on oryginalny i kojarzył się z klientom z daną firmą. Jakość papieru odgrywa ważną rolę, ponieważ świadczy o  stopniu profesjonalizmu. Zdecydowanie nie można lekceważyć tego, jak by się mogło wydawać, detalu, którym jest papier firmowy.

  • Karteczki
  • Notesy

    Reklamowy Gadżet z Poznania wykona dla Państwa papier firmowy z Państwa logo.
    Formaty: DL, A6, A5 A4.
    Rodzaj papieru 90g, możliwe wykonanie również notesu z okładką. 
    Zadruk od jednego koloru do pełnego koloru z 1 strony.
    Klejone po długim lub krótkim boku. 
    Z dziurkami lub bez.
    Liczba kart: 25 / 50 / 100
    Minimalny nakład już od 100szt
    Możemy również przygotować projekt graficzny

  • Ołowki reklamowe

    W naszej ofercie znajdziecie Państwo szeroki asortyment ołówków wyróżniających się kształtem, stopniem twardości oraz zastosowaniem. Możliwość wykonania firmowego nadruku na szkolnym gadżecie.

  • Ulotki składane

     
    Wykonujemy Ulotki w formatach m.in.
    od A6 do A7, od A5 do A6 , od A5 do A6 , od A5 do A6.
    Zadruk dwustronny
    Grubość papieru: kreda mat lub błysk, 135g, 170g, 250g, 300g
    Nakład od 250 szt.
    Wykonujemy również projekt ulotki.


    Ulotki reklamowe

    Ulotki już od wielu lat są świetną reklamą dla firmy. W krótkim czasie można dzięki nim dotrzeć do szerokiego grona klientów. Oczywiście tylko wtedy, gdy ulotki reklamowe będą rozdawane w odpowiednich miejscach i będą trafiały do zainteresowanej grupy docelowej. Warto zrobić wcześniej badania terenowe, aby przekonać się, na których obszarach mieszka lub przechodzi najwięcej osób zainteresowanych usługami świadczonymi przez firmę, której jesteś właścicielem. Dzięki temu ulotki promocyjne przyniosą rezultaty spełniające oczekiwania przedsiębiorcy. Istotne jest, aby pamiętać o jednej ważnej kwestii – tylko ciekawie i profesjonalnie przygotowane ulotki zaciekawią klienta. Zwykłe tanie ulotki, które są słabej jakości lub nie mają ciekawej grafiki bardzo szybko trafią do kosza. Obecnie możesz nabyć ulotki drukowanie oraz ulotki online. Pierwsza wersja to standardowe ulotki, które występują w wersji papierowej. Rozdawane są na ulicach przez osoby zatrudnione przez przedsiębiorcę. Zwykłe mają format A5 lub A6. Są poręczne i pozwalają na zawarcie wszystkich podstawowych informacji, jakie chce przekazać potencjalnym konsumentom firma. Na ulotkach zamieszczane są dane firmy, krótki opis jej działalności, a także oferta. Te informacje są w stanie przekonać klienta do skorzystania z usług takiej firmy, ale tylko wtedy, jeżeli ulotka została przygotowana w sposób profesjonalny i fachowy. Drugą formą ulotek są ulotki internetowe. Rozsyłane są do klientów na skrzynki e-mailowe. Jest to nowoczesna forma reklamy, która staje się coraz bardziej popularna. Dziś cały biznes reklamowy przenosi się do sieci. Nie ma więc co dziwić się, że również ulotki w taki sposób są dostarczane do klientów. Zmniejsza to koszty działalności reklamowej firmy. Nie trzeba już zatrudniać oddzielnych osób, które będą je roznosiły. Jednym kliknięciem można rozesłać ulotki do szerokiego grona klientów, którzy udostępnili firmie swoje dane. Jest to świetny sposób na zaprezentowanie aktualnej oferty firmy, jak i dotarcie do nowych klientów.



  • Zestawy pismiennicze

    Jesteś posiadaczem wielu cennych piór oraz markowych długopisów, lecz nie masz ich w co zapakować? Reklamowy Gadżet z Poznania w trosce o Twoje dobro przygotował szeroki asortyment etui oraz markowych zestawów piśmienniczych. Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.

  • Spinacze i klipsy

    Spinacze i klipsy

    Clipboardy najczęściej kojarzone są z wyposażeniem biurowym i stałym elementem wszelkiego rodzaju przemówień, wystąpień, szkoleń i konferencji. Wygodna i sztywna podkładka pomaga w zapisywaniu notatek i ich uporządkowaniu. Taka opcja sprawdzi się także w miejscu, w którym nie możemy sobie pozwolić na komfortowe zapisywanie ważnych informacji, czyli w podróży i w terenie. Spinacze i klipsy do papieru pomogą nam w utrzymaniu ważnych dokumentów w jednym miejscu. Warto zaopatrzyć się w kolorowe rodzaje tych małych akcesoriów, jeżeli zależy nam na mniej oficjalnej prezentacji albo pracujemy z dziećmi, albo po prostu lubimy otaczać się barwami. Clipboardy przydadzą się nie tylko w pracy biurowej, na uczelni i w szkole. Mogą być również użyte jako ciekawa i nietypowa forma karty z wydrukowanym menu w restauracjach, kawiarniach i innych lokalach handlowo-usługowych. Clipboardy są dostępne nie tylko w wielu kolorach, ale wykonywane są również z różnego rodzaju materiałów. Począwszy od podkładek plastikowych i tekturowych po rodzaje podkładek ekologicznych. Ciekawym rozwiązaniem są także wersje zamykane. Jeśli chcemy by nasze notatki były mniej widoczne dla innych jest to dla nas doskonała opcja. Klipsy i spinacze najbardziej nam się tutaj przydadzą i pomogą utrzymać w zamykanej podkładce wszystkie dokumenty na swoim miejscu. Clipboardy z nadrukiem i clipboardy reklamowe to bardzo dobra forma promocji. Duży format takich podkładów stanowi duże pole do popisu dla grafika i stwarza wiele możliwości. Prezentując swoją ofertę, czy też przemawiając przed ludźmi i występując publicznie zwykle dyskretnie posiłkujemy się swoimi notatkami. Kartki papieru wpięte w podkładkę z wydrukiem zawierającym logo oraz dane naszej firmy pozwolą nam na prostą i skuteczną formę reklamy.

  • Wizytowniki

    Wizytowniki

    Nieodłącznym elementem spotkań biznesowych są wizytówki, a nie mniejsze znaczenie ma sposób, w jaki je przechowujemy. Nie wypada wyciągać wizytówki z kieszeni, a otrzymanej od potencjalnego kontrahenta, do niej chować. Wrzucanie wizytówek luzem do teczki z kolei na pewno skończy się ich zgubieniem, czy wybrudzeniem. Gdy jeszcze jest to wizytówka klienta, po powrocie do biura, na spokojnie możemy poświęcić czas na jej szukanie. Co innego, gdy będąc na spotkaniu, nie możemy znaleźć swoich własnych wizytówek.

    Dlatego tak istotne jest posiadanie wizytownika, który na koniec spotkania podkreśla nasz profesjonalizm.  Przechowywane w ten sposób wizytówki, nie ulegną zniszczeniu, czy pobrudzeniu i z pewnością, nie zostaną zgubione.

    Przy wyborze odpowiedniego wizytownika, warto zadbać o detale. Istotne jest, by nie był gruby i ciężki, musi być poręczny, równocześnie zachowując swoją funkcjonalność. Idealny, powinien bez problemu zmieścić się do kieszeni. Równie ważny jest jego wygląd, wizytownik skórzany z grawerem od razu wyróżnia nas na tle innych. Skórzana oprawa jest trwała i sama w sobie, bardzo elegancka. Grawer naszego logo lub imienia i nazwiska, zwraca uwagę i pokazuje, że każdy detal ma dla nas znaczenie.

    Jednak wizytownik sprawdza się dobrze tylko na spotkaniach biznesowych, jednak nie pomieści w sobie wszystkich wizytówek, które dostajemy na każdym spotkaniu. Tym bardziej, że nie wypada mieć na spotkaniu biznesowym wizytówek innych, niż swoje. Są oczywiście wyjątki, do jakich należą imprezy branżowe, ale po ich zakończeniu, musimy coś zrobić z zebranymi przez cały dzień wizytówkami. Idealnie do tego sprawdza się organizer na wizytówki, dzięki któremu będziemy mogli bez trudu odszukać potrzebny nam kontakt. Dobrze jest zadbać, by wizytówki nie był w nim umieszczane w sposób losowy, ponieważ wtedy nie spełni on swojej podstawowej funkcji. Dlatego warto ułożyć je alfabetycznie lub według profesji.

  • Aktówki

    Aktówki reklamowe

    W pracy biurowej mamy do czynienia z ogromną ilością różnych dokumentów. Na co dzień ratują nasz szuflady i szafki pełne podpisanych segregatorów, czy plastikowe organizery na dokumenty. Problem zaczyna się jednak, gdy dokumenty trzeba zabrać ze sobą na spotkanie lub wyjazd służbowy. Dokumenty muszą być odpowiednio zabezpieczone, żeby nie ulec zniszczeniu w transporcie. Duże znaczenie ma także możliwość ich segregacji, dzięki czemu sprawiamy odpowiednie, profesjonalne wrażenie i nie jesteśmy narażeni na dodatkowy, niepotrzebny stres.

    Doskonałym rozwiązaniem powyższego problemu, są aktówki.  Dawniej, uważane głównie za eleganckie torby męskie, obecnie są robione zarówno dla mężczyzn, jak i dla kobiet. Zmieniające się realia zawodowe sprawiły, że aktówki musiały również się zmienić. Zachowując swój klasyczny i prosty wygląd, zaskakują wnętrzem. Współcześnie są przystosowane do pomieszczenia w sobie większej ilości dokumentów, jak również wizytownika oraz telefonu komórkowego, czy tabletu. Dodatkowo posiadają jedną lub więcej przegródek, co pomaga w zachowaniu porządku. Dzięki temu, że ich wykonanie jest sztywne i mało elastyczne, zabezpieczają dokumenty przed zniszczeniem.

    Występują w dwóch wariantach: teczce, która jest mniejsza, przeznaczona tylko na konkretne rzeczy. Taka aktówka zajmuje mniej miejsca i jest bardziej poręczna, najczęściej zamykana na zamek. Lub w znanej od lat formie torby, z charakterystycznym metalowym zamknięciem, bardzo wytrzymałą rączką oraz metalowymi okuciami.

    Aktówki szyte są ze skóry naturalnej lub ekologicznej. Sprawia to, że są wytrzymałe i chronią zawartość przed najbardziej szkodliwymi warunkami zewnętrznymi, jak wilgoć. Wysoka jakość wykonania sprawia, że są także odporne na ścieranie i zgniatanie. Dzięki temu idealnie nadają się do podróży, przez długie lata zachowując swój kształt.

na stronę
Pokaż 1 - 60 z 683
Pokaż 1 - 60 z 683

Polecamy gadżety biurowe z Twoim logo. Posiadamy w ofercie od najdrobniejszych do wysublimowanych prezentów biznesowych. Z przyjemnością pomożemy przy wyborze materiałów reklamowych.

Gadżety biurowe

Urządzając swój domowy gabinet, czy też mały kąt do pracy myślimy przede wszystkim nad tym, aby wszystko co nam będzie potrzebne znajdowało się w jednym miejscu. Myślimy również nad wyglądem takiego kącika, nad biurkiem, które będzie jego centralnym punktem   oraz nad aranżacją i sprytnym zagospodarowaniem naszego wnętrza. To wszystko jest potrzebne, aby stworzyć dla siebie wygodne i komfortowe warunki do pracy. Nie zapominajmy oczywiście o dodatkach, które często są bagatelizowane, a to przecież właśnie one dodają atrakcyjności i potrafią odmienić niejedno pomieszczenie i niejeden, nawet najmniejszy kącik. Różne artykuły piśmiennicze, przybory do rysowania i do pisania, notatniki, zeszyty, karteczki samoprzylepne, bloki i sprzęty elektroniczne takie komputer czy tablet to rzeczy, bez których nie wyobrażamy sobie naszego gabinetu. Dotyczy to nie tylko domowych i zwykłych warunków, ale również wyposażenia biur zarówno w małych jak i w większych firmach. Prowadząc swój biznes warto pomyśleć o dobrym zaopatrzeniu, które ułatwi pracę naszym pracownikom i uatrakcyjni wygląd naszego przedsiębiorstwa. Oprócz standardowego wyposażenia w podstawowe artykuły biurowe możemy zaopatrzyć się chociażby w tablice do pisania. Taki produkt na pewno ułatwi niejedno spotkanie, konferencję, czy też prezentację. Pamiętajmy również o tym, że jakże liczne i zróżnicowane gadżety biurowe mogą być świetną promocją. Opcji jest naprawdę bardzo wiele. Od zwykłych długopisów, ołówków i kredek po zestawy zakreślaczy i eleganckie pióra. Wybierając produkty pochodzące z recyklingu podkreślimy jak ważne jest dla naszej firmy dbanie o środowisko. Takie rodzaj gadżetów nie będzie nas kosztował fortuny, a ze względu na jego częste użytkowanie i dużą funkcjonalność będzie prostym, ale skutecznym nośnikiem reklamy.