x Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.
Plastikowe 

Plastikowe 1639 produktów

na stronę
Pokaż 1 - 60 z 1639
Pokaż 1 - 60 z 1639

Reklamowy Gadżet z Poznania posiada w swej ofercie standardowe  jak i oryginalne długopisy wykonane z plastiku z możliwością znakowania.

Planując działania reklamowe firmy, trzeba zastanowić się nie tylko nad dużymi i głośnymi kampaniami reklamowymi, ale także tymi małymi, które nie robią wokół naszej firmy dużo szumu, ale równocześnie wspomagają jej promocję przez cały rok. Nie wolno ich więc zlekceważyć, bo często właśnie ta malutka reklama trafia do końcowego odbiorcy dużo skuteczniej, niż ta, zaplanowana na wiele miesięcy w przód i kosztująca masę pieniędzy.

Doskonałym przykładem takiego małego, ale skutecznego, narzędzia marketingowego, są długopisy plastikowe z nadrukiem. Wykorzystując fakt, że każdy dziś pisze długopisem, od szkoły, przez korporacje, na urzędach kończąc, nie ma chyba bardziej uniwersalnego i łatwego w rozprowadzeniu materiały reklamowego.

Popularność długopisów plastikowych nie powinna dziwić, są lekkie, wygodne w użyciu i tanie w produkcji. Dzięki zastosowaniu technologii nadruku, można na nie nanieść logo lub wybrane hasło w każdym kolorze i różnych wielkościach. Sprawia to, że można zagrać w bardzo ciekawy sposób, wykorzystując długopis jako ciekawe, kolorowe tło, połączone z niecodziennym kolorem nadruku.

Tanie długopisy plastikowe są z reguły do jednorazowego użycia, chociaż do wyboru posiadamy także takie, z łatwym i wymiennym wkładem. Jednak w dzisiejszych czasach, gdy długopisy są jednym z najłatwiej dostępnych narzędzi piśmienniczych, niewiele osób korzysta z możliwości wymiany wkładu. Dlatego inwestując w długopisy, nie musimy się martwić takimi detalami, jak to, czy są one na tyle uniwersalne, by ich przyszli użytkownicy nie mieli problemu ze znalezieniem wkładu na wymianę.

Inwestycja w długopisy z nadrukiem pozytywnie wpływa także na wizerunek pracowników firmy. Posługując się ologowanymi długopisami, lub wręczając je klientom przy podpisywaniu umów, pokazują, że są ze swoją firmą związani i lubią posługiwać się rzeczami, które mają jej logo.