x Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.

Ulotki 1 produkt

Reklamowy Gadżet z Poznania wykona dla Państwa ulotki reklamowe z Państwa logo.
Możemy również przygotować projekt graficzny takiej ulotki.
Formaty ulotek: A6, DL, A5, A4, A3, 2X DL,
Grubość papieru: kreda mat lub błysk, 135g, 170g, 250g, 300g
Zadruk dwustronny lub jednostronny
od 250szt

Ulotki reklamowe

Ulotki już od wielu lat są świetną reklamą dla firmy. W krótkim czasie można dzięki nim dotrzeć do szerokiego grona klientów. Oczywiście tylko wtedy, gdy ulotki reklamowe będą rozdawane w odpowiednich miejscach i będą trafiały do zainteresowanej grupy docelowej. Warto zrobić wcześniej badania terenowe, aby przekonać się, na których obszarach mieszka lub przechodzi najwięcej osób zainteresowanych usługami świadczonymi przez firmę, której jesteś właścicielem. Dzięki temu ulotki promocyjne przyniosą rezultaty spełniające oczekiwania przedsiębiorcy. Istotne jest, aby pamiętać o jednej ważnej kwestii – tylko ciekawie i profesjonalnie przygotowane ulotki zaciekawią klienta. Zwykłe tanie ulotki, które są słabej jakości lub nie mają ciekawej grafiki bardzo szybko trafią do kosza. Obecnie możesz nabyć ulotki drukowanie oraz ulotki online. Pierwsza wersja to standardowe ulotki, które występują w wersji papierowej. Rozdawane są na ulicach przez osoby zatrudnione przez przedsiębiorcę. Zwykłe mają format A5 lub A6. Są poręczne i pozwalają na zawarcie wszystkich podstawowych informacji, jakie chce przekazać potencjalnym konsumentom firma. Na ulotkach zamieszczane są dane firmy, krótki opis jej działalności, a także oferta. Te informacje są w stanie przekonać klienta do skorzystania z usług takiej firmy, ale tylko wtedy, jeżeli ulotka została przygotowana w sposób profesjonalny i fachowy. Drugą formą ulotek są ulotki internetowe. Rozsyłane są do klientów na skrzynki e-mailowe. Jest to nowoczesna forma reklamy, która staje się coraz bardziej popularna. Dziś cały biznes reklamowy przenosi się do sieci. Nie ma więc co dziwić się, że również ulotki w taki sposób są dostarczane do klientów. Zmniejsza to koszty działalności reklamowej firmy. Nie trzeba już zatrudniać oddzielnych osób, które będą je roznosiły. Jednym kliknięciem można rozesłać ulotki do szerokiego grona klientów, którzy udostępnili firmie swoje dane. Jest to świetny sposób na zaprezentowanie aktualnej oferty firmy, jak i dotarcie do nowych klientów.