x Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.

Papiery firmowe Brak produktów w kategorii

Reklamowy Gadżet z Poznania wykona dla Państwa papier firmowy z Państwa logo.
Przykładowa specyfikacja:
standardowy format to A4, rodzaj papieru 90g, Zadruk od jednego koloru do pełnego koloru z 1 strony (opcjonalnie również nadruk z drugiej strony).
Możliwy też format A5, DL.
Minimalny nakład już od 250szt

Wykonujemy również projekty graficzne. 

Papier firmowy to w wielu przypadkach wizytówka firmy. Obecnie na rynku trzeba się bardzo postarać, by wyróżnić sięz tłumu. Firmy rywalizują ze sobą na wielu płaszczyznach i, dosłownie, wychodzą ze skóry, żeby prześcignąć konkurencję. Ważnym elementem wizerunku firmy jest papier. Zdecydowanie najczęściej kupowanym pozostaje rozmiar A4, ale, ze wględu na duży popyt, produkuje się również niestandardowe rozmiary, na przykład A3 lub A5. Przy wyborze papeterii należy dobrać nie tylko odpowiedni rozmiar, ale i strukturę oraz kolor papieru. Najpopularniejszym jest model Offset. Wiele firm oferuje również papier prążkowany, chamois lub ekologiczny papier, przyjazny środowisku. Oprócz tego należy dobrać odpowiednią grafikę. Wiele firm umieszcza na papierze firmowym logo lub nazwę swojej firmy. Ostatnio popularny jest papier firmowy ze znakiem wodnym.  Przed zamówieniem papieru powinniśmy określić charakter firmy oraz grupę docelową i zgodnie z tym zaprojektować tłoczenia. Ważne jest, żeby nie przesadzić ze zbytnimi zdobieniami. Papeteria powinna być z klasą i smakiem.

Coraz więcej firm decyduje się na kupno specjalnego papieru w drukarniach. Na rynku jest wiele firm drukarskich, oferujących wiele rodzajów papieru w różnych formatach. Często proponują one pomoc stworzeniu projektu papieru firmowego. Najczęściej zamawiany przez kancelarie, urzędy lub biura księgowości, czyli miejsca, w których korespondencja odbywa się w sposób klasyczny. Używany do wysyłania listów, zapytań ofertowych, zaproszeń, próśb, podziękowań i innych. Ważne jest, żeby był on oryginalny i kojarzył się z klientom z daną firmą. Jakość papieru odgrywa ważną rolę, ponieważ świadczy o  stopniu profesjonalizmu. Zdecydowanie nie można lekceważyć tego, jak by się mogło wydawać, detalu, którym jest papier firmowy.